Általános szerződési feltételek
Eltérő írásbeli megállapodás hiányában a jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) tartalmazza azokat a feltételeket, amelyek a Fehér Sára (a továbbiakban: „Szolgáltató”) mint szolgáltató által üzemeltetett www.saracreates.hu weboldal (a továbbiakban: „Honlap”) ügyfél (a továbbiakban: „Ügyfél”) (Szolgáltató és az Ügyfél a továbbiakban: „Fél” vagy „Felek”) általi használatára, valamint a Szolgáltató által kínált szolgáltatások és termékek igénybevételére vonatkoznak.
1. Elérhetőségek és adatok
1.1. A szolgáltató adatai:
Név: Fehér Sára
Cím: 6033 Városföld Kossuth Lajos utca 12
Telefonszám: +36 30 781 7808
Email: info@saracreates.hu
1.2. A Szolgáltató részére tárhelyet biztosító adatai:
Cégnév: EVOLUTIONET Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.
Székhelye: 7342 Mágocs, Széchenyi utca 75.
Cégjegyzékszáma: 02 09 075023
Adószáma: 14992511-2-02
Weboldaluk: www.szerverzum.hu
2. A Honlapon igénybe vehető szolgáltatások, termékek köre, rendelés és fizetés menete
Szolgáltató a csomagok elérhetőségéről, áráról hírlevélben, honlapján, illetve közösségi média felületein tájékoztathatja az ügyfeleket.
Az ügyfél emailben vagy a megrendelő űrlapon keresztül történő megrendelését követően a szolgáltató kiállítja a szolgáltatás teljes összegét tartalmazó elektronikus számlát, melyet a megrendeléskor megadott e-mail címre küld meg. A Szolgáltató köteles a megrendelés megérkezését az Ügyfél felé elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 72 órán belül visszaigazolni.
Rendelés: az Ügyfél a rendelés leadásakor megadott személyes adataival (név/cégnév, számlázási cím, cég esetén adószám, emailcím) lehetővé teszi a rendelés teljesítését (beleértve a kiszállítást és számlázást is). A rendelés leadását követően kerül sor a fizetésre, majd a Termékek leszállítására.
Az ügyfélnek a számla teljesítésére 8 nap áll rendelkezésre. Fizetni – szolgáltató által kiállított számla ellenében, az azon feltüntetettek szerint banki átutalással lehet. A szolgáltató a számla teljesítését követően 5 munkanapon belül köteles az ügyfél rendelkezésére bocsátani a rendelt terméket.
A szerződés a számla megküldésével jön létre. A megkötendő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Szolgáltató nem iktatja. A szerződés nyelve a magyar.
3. A fogyasztó elállási- és felmondási joga (fogyasztók esetén)
Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg, amit termék adásvételére irányuló szerződés esetén a termék átvételének napjától, szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhat.
Ha a szerződés szolgáltatás nyújtására irányul, és a teljesítés a fogyasztó kérésére az elállási határidő előtt megkezdődik, a fogyasztót a fenti 14 napos határidőn belül indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.
A Szolgáltató – az ügyfél elállási jogának gyakorlása esetén – a teljes díjat köteles visszatéríteni az ügyfél részére.
Az elállásra jogosító idő leteltét követően a Szolgáltató a teljes díj megtartására jogosult.
A Ptk. értelmezésében fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy. A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a fentieken túlmenően az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
a. Nyilatkozat
A fogyasztó elállási- és felmondási jogát a 2. mellékletben található nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja. Az elállási- és felmondási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a fentiek szerint meghatározott határidő lejárta előtt elküldi.
b. Visszatérítés
Ha a fogyasztó a fenti szabályoknak megfelelően eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget.
A Szolgáltató a fogyasztónak visszajáró összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a Szolgáltató a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.
c. Termék használata elállás esetén
Ha a fogyasztó eláll a szerződéstől, a termék felhasználására semmilyen módon nem jogosult. Amennyiben a fogyasztó mégis felhasználja a terméket bármilyen módon, a Szolgáltató jogosult a termék teljes árának kiszámlázására.
4. A Szolgáltató jogai és kötelezettségei
A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy az általa meghirdetett szolgáltatásokat, illetve termékeket az általa nyújtható legmagasabb színvonalon biztosítja.
A Szolgáltató fenntartja magának a jogokat, hogy a mindenkori szolgáltatási díjakat, árakat maga határozza meg. Kérjük, az aktuális árakról és díjakról mindig kérjen tájékoztatást.
5. Az ügyfelek jogai és kötelességei
Az Ügyfél a befizetett szolgáltatást vagy terméket jogosult igénybe venni, kézhez kapni.
Az Ügyfél köteles az általa a megrendeléskor megadott adatok és információk helyességéről meggyőződni, az ebben történt változást jelenteni, mert a hibás adatokból eredő károkért a szolgáltató nem vállal felelősséget.
6. Szerzői jogok
Az elkészült logók, arculati csomagok, illusztrációk, képek szerzői joga a Szolgáltatót illeti meg, az Ügyfél kötelezettséget vállal arra, hogy a kapott terméket a sajátjaként semmilyen módon nem értékesítheti.
7. Jogérvényesítési lehetőségek
Panaszügyintézés helye
Név: Fehér Sára
Cím: 6033 Városföld Kossuth Lajos utca 12.
Email: info@saracreates.hu
Panaszügyintézés módja
A telefonon érkező megkereséseket a Szolgáltató azonnal megvizsgálja és tájékoztatja Önt az álláspontjáról, illetve lehetőség szerint orvosolja a problémát. Ha a vevő nem ért egyet a szóbeli válasszal, írásban, panaszként meg kell küldenie a problémát.
Az írásbeli panaszokat a Szolgáltató 30 napon belül megvizsgálja és megválaszolja. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató a válaszát megindokolja.
Amennyiben a Szolgáltató és a fogyasztó között esetlegesen fennálló jogvita nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál: Amennyiben a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
Békéltető testület eljárásának kezdeményezése:
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefon: +36-62/554-250/118
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.
8. Egyéb szabályok
A Szolgáltató nem felel a Szolgáltatás alábbi okokból bekövetkező hibájáért:
a) a Szolgáltatás/Termék igénybevételéhez az Ügyfél által felhasznált eszközök működési hibája, alkalmatlansága miatt;
b) a Szolgáltatás/Termék helytelen vagy nem rendeltetésszerű használata miatt;
c) a jogszabályi előírások Ügyfél általi megszegése miatt (ideértve a Szolgáltatást/Terméket törvénybe ütköző módon vagy célokra való felhasználását, vagy bármilyen jogellenes magatartás tanúsítását);
d) a Szolgáltatás megszakadása vagy hibája más szolgáltató által nyújtott helyi hozzáférés vagy kapcsolódás megszakadásából ered.
Az Ügyfél köteles jóhiszeműen eljárni, saját adatait a valóságnak megfelelően feltüntetni, a Honlapot annak célja szerint használni. A Honlap és a Szolgáltatás/Termék helytelen használatáért minden felelősség az Ügyfelet terheli.
A Honlapon feltüntetett összes adat, szöveg, kép és tartalom a Szolgáltató szellemi tulajdona, azt felhasználni az Ügyfél semmilyen formában nem jogosult.
A Szolgáltató szolgáltatási tevékenységére magatartási kódexet nem alkalmaz.
9. Az ÁSZF-re irányadó jog
A Honlap használatakor az Ügyfél kifejezetten elfogadja a jelen ÁSZF-et, és az Adatkezelési Tájékoztatót. E két dokumentum megtalálható itt:
Adatkezelési tájékoztató
ÁSZF
A Szolgáltató bármikor jogosult a jelen ÁSZF-et módosítani, amely módosítás a Honlapon történő közzététellel válik hatályossá.
A jelen ÁSZF-re és a Felek között létrejött jogviszonyra a magyar jog szabályai az irányadók. Ha valamely rendelkezés jogszabályba ütközik, érvénytelen vagy végrehajthatatlan, az nem érinti a többi rendelkezés jogszerűségét, érvényességét és végrehajthatóságát.
10. Záró rendelkezések
Jelen Általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a hatályos magyar Polgári Törvénykönyv (továbbiakban: „Ptk.”), a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormány rendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
© 2024. Saracreates - MInden jog fentartva!